1009 ==> Okulary Moretti - Kodano.pl



Jak wiecie jestem okularnicą. Nie tylko dlatego, że uwielbiam okulary przeciwsłoneczne i jestem z nimi bardzo kojarzona. 
Bardziej dlatego, że od zerówki nosze okulary korekcyjne. 
Kilka lat temu w Kodano.pl kupiłam swoje pierwsze oprawki przez internet. Pisałam Wam o nich, dziś po tak długim okresie czasu, chciałabym Wam pokazać moje chyba 5 oprawki własnie z tego sklepu. 

Poprzednie bardzo bardzo lubiłam, dużo razy na blogu czy Instagramie widzieliście mnie w nich. Przeżyły 3 krotną zmianę szkieł, i pewnie dużo w tym mojej winy, ale odmówiły posłuszeństwa. Popłakałam sobie za nimi, bo naprawdę były wygodne i szalenie twarzowe.

Przyszedł czas na nowe oprawki. Wybrałam te marki Moretti model MF 13c7.
Zastanawiałam się też nad innymi fasonami, ale stwierdziłam, że etap małych szkieł jest już za mną. Nie jestem najmłodsza, dużo czytam, dużo korzystam z komputera i model, w którym połowa oka pracuje ze szkłem, a połowa samopas nie jest dla mnie.

Oprawki, które dziś Wam przedstawiam są duże, i mimo, że dość ciemne, nie są masywne. Zapewnia to wzór panterki. Na początku gniotły mnie za uszami, ale po tygodniu się do nich przyzwyczaiłam i już sobie nie wyobrażam życia bez nich. 
Stąd moja chęć, aby taki post powstał.

Obsłudze sklepu wysłałam zdjęcie recepty od okulisty, i do oprawek dobrali mi odpowiednie szkła. 
Sama realizacja była szybka i sprawna. Na drugi dzień kurier z okularami był już u mnie. 

Sklep Kodano.pl lubię za pełen profesjonalizm, szybką realizację, duży wybór oprawek czy to korekcyjnych czy przeciwsłonecznych, a przede wszystkim za atrakcyjne ceny. 

Moje oprawki kosztowały 129 zł, co uważam za bardzo dobrą cenę. U optyka stacjonarnie nie kupię tak dobrych, solidnych oprawek za tak niską cenę. 
Jeśli jeszcze nie znacie tego sklepu, to nadróbcie zaległości.