1012 ==> Bridal outfit


Dziś propozycja stroju na wesele.... 
Sukienka w kwiaty z Romwe, której nie mogłam się oprzeć, i która mimo dziwnie rozpisanych wymiarów, tak mnie kusiła, że zaryzykowałam i ją kupiłam, okazała się idealna. 
Do niej dobrałam złote balerinki i naszyjnik z Tidebuy, który niedawno dostałam w prezencie od tego sklepu. 
Ostatnio dostałam od Was kilka maili, dlaczego nie pokazuję w stylizacjach obcasów. 
Kto dobrze śledzi mojego bloga, wie że mam reumatyczne albo jak kto woli reumatoidalne zapalenie stawów. Objawia się mi ono w prawej stopie i prawej dłoni. Przez ostatnie pół roku bóle są tak nasilone, że mimo naświetleń, maści i leków nie jestem w stanie nosić innych butów niż płaskie. 

zdj. mama

Sukienka/dress: KLIK
Pasek/belt: KLIK
Naszyjnik/necklaces: KLIK
Baleriny/flats: Pantofelek24.pl
Kolczyki/earrings: H&M
Okulary/sunglasses: Asos