1082 ==> Loreal Elseve Odżywka do włosów Magiczna Moc Olejków



 Witajcie Kochani,
jakiś czas temu w Rossmanie podczas promocji kupiłam sobie dwie odżywki do włosów marki Loreal w cenie 5,99 za 200 ml każda. 
Wybrałam jedną, którą już wcześniej miałam i jedną nowość dla mnie, a mianowicie odżywkę Magiczna Moc Olejków.
Słyszałam o niej dużo. Miała i ma tak samo wiele zwolenników jak i przeciwników. 
Stwierdziłam, że 6 zł nie majątek, a sama sobie wypróbuję, a moje włosy dość lubią produkty Loreal, i dobrze przyjmują kolejne specyfiki, i opiszę Wam moje wrażenia. 

Odżywka przede wszystkim ma piękny kwiatowo-korzenny-męski, ale nie nachalny zapach. Taki trochę orientalny. Jest to typowy zapach produktów Loreala. Nie można go pomylić z niczym innym. 
Konsystencja kosmetyku jest bardzo treściwa, gęsta, nie spływa między palcami, a przy tym bardzo wydajna. Już odrobina wystarczy aby nawilżyć włosy. I nie ma sensu nakładać więcej, gdyż to obciąża włosy i to bardzo. 
Moje włosy po zastosowaniu tej odżywki są miękkie, gładkie, lśniące i pięknie pachną. Nie puszą się, ani nie buntują. 
Robiłam kilka prób. Gdy nakładam odżywkę przy skórze głowy, to po 1 dniu włosy stają się oklapnięte, obciążone,  przetłuszczają się i w ogóle przestają być atrakcyjne. 
Gdy nakładam kosmetyk od połowy długości pasm, wtedy włosy są świeże nawet przez 3 dni i nic się z nimi złego nie dzieje. 
Włosy po tej odżywce bardzo łatwo się rozczesują, nawet grzebieniem.

W składzie znajdziemy 6 następujących olejków:
- olejek lniany - dostarcza włóknom włosów intensywne odżywienie,
- olejek rumiankowy - zmiękcza włókno włosa i przywraca blask,
- olejek słonecznikowy - przywraca włosom blask,
- olejek z kwiatu lotosu - odżywia włókno włosa i chroni je,
- olejek z gardenii tahitańskiej - zapobiega wysuszeniu włosów,
- olejek różany - nadaje włosom elastyczność

Może skład odżywki nie jest do końca rewelacyjny, jednak moje włosy ani ciało ani twarz nie lubią kosmetyków stricte naturalnych, bez parabenów i silikonów. Lubią jak w kosmetykach jest trochę chemii i to im służy. Z tego co widzę co piszą dziewczyny na Instagramie, nie jestem w tym jedyna. 

Ogólnie jestem zadowolona z tej odżywki i na pewno będę do niej wracać w przyszłości. Spełniła swoje zadanie i mnie pozytywnie zaskoczyła.
Moja ocena:
8,5/10 punktów.