Country Candle - Chocolate Crip Cookie - swiecoholik.pl



 Jakiś czas temu na polskim rynku pojawiła się nowa marka świec. A mianowicie Country Candle. Jest to pochodna mojego ukochanego Kringle Candle
To powtórzenie znanych nam już zapachów w świecach i małych daylightach, jak i całkiem nowe propozycje. 
Świece i świeczunie tej marki kupicie m.in. w sklepie Świecoholik !

Ja na początek skusiłam się na 3 duże słoje i jeden mały daylight. I to właśnie o nim dzisiaj chciałabym napisać. 

Będzie mowa o Chocolate Crip Cookie
Zapach należy do kategorii Food. Jednej z moich ulubionych.

Koszt takiego daylighta to 12 zł. 

Już wiele razy opisywałam Wam propozycje które swoimi mieszankami nawiązywały do domowych wypieków. Nie inaczej jest i tym razem.
Pyszne maślane, kruche ciasteczka to pierwsze skojarzenie które mam po rozpaleniu. 
Następnie bardzo dobrze wyczuwam nuty wanilii, która idealnie łączy się z czekoladą. 
W tle można rozpoznać podbicie chrzęszczącego brązowego cukru i lekko mdłą nutę gałki muszkatołowej. 

Całość pachnie tak mocno i obłędnie, że zaraz mam ochotę zabrać się za pieczenie takich ciasteczek. 
Moc jest bardzo duża, całość nie rozbija się w powietrzu i jest bardzo spójna. 
Dla fanów słodkich zapachów (do których ja należę) to bardzo trafiona propozycja.

Moja ocena 10/10





A na recenzje czekają jeszcze te pięknotki: 
Bądźcie czujni :) 
Miłej niedzieli !