Country Candle - Vanilla Orchid

 Wiecie już, że jestem fanką wanilii oraz waniliowych zapachów. 
Nie mogłam więc przejść obojętnie obok letnich propozycji marki Country Candle, gdzie znalazłam również to cudeńko. 

Vanilla Orchid bo to o nim mowa, zebrało wśród fanów świec różne opinie. Praktycznie, że skrajne. 
Poniższy daylight kosztował 12 zł i podzieliłam go sobie na 4 części, które stopniowo wrzucam do kominka. 
Na sucho pachnie dość nieciekawie. Jak waniliowe perfumy gorszego gatunku. 
Ale mnie to nie zraziło. Pamiętacie mój opis zapachu Vanilla z Pure Essence Yankee Candle? Tam była podobna sytuacja.
Czym prędzej wrzuciłam kosteczkę do kominka i po 20 minutach się nie rozczarowałam.

Otrzymałam przepiękny, mocny, kremowy, czysty zapach wanilii. Taki jak otrzymuję gdy przekrawam laskę tej przyprawy i wybieram czarne ziarenka do masy. 
Zapach jest prosty, nie przekombinowany. Całość jest ciepła, kobieca, otulająca. 
Ładnie roznosi się w powietrzu, moc jest przyzwoita. Nic się nie rozbija ani z niczym nie kłóci. 

Na pewno jest to kandydat na dużą świecę.

Moja ocena 9,5/10 pkt

Mój wosk pochodzi ze sklepu Świecoholik

Do końca sierpnia bieżącego roku na hasło: Swiecoholik otrzymacie 25% rabatu