Tulipany Rosegal

 Na wielu forach dotyczących zakupów z aliexpress dziewczyny pokazywały różnego rodzaju sztuczne kwiaty, które zamawiały do dekoracji swoich domów.

Ostatnio, gdy otrzymałam bon w ramach współpracy do wykorzystania w  sklepie Rosegal, zaczęłam oglądać szerzej niż pod kątem działu moda ofertę sklepu. W oko wpadły mi właśnie takie tulipany. Kremowe oraz różowe. Z ciekawości zamówiłam.
Dotarły już do mnie oba kolory i mogę śmiało powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona. 
Wybrałam dwa białe komplety i jeden różowy, i już sobie domówiłam drugi w różu.
Kwiaty są bardzo dobrze wykonane, przyszły solidnie zapakowanie. Nie wyglądają bardzo sztucznie. Łatwo i przyjemnie je myć. Szybko schną. Pasują do wielu wnętrz. 
Paczka doszła w 10 dni. 
Mogę je śmiało polecić. 
Cenowo też są bardzo przyjazne.

Link do tulipanów Rosegal ==> TUTAJ/KLIK

Srebrny wazon pochodzi ze sklepu Pepco (cena 19,99)

Na moim instagramie możecie zobaczyć różowe tulipany: TUTAJ