B.A. Paris - Pozwól mi wrócić


Przyznam się szczerze, że nie czytałam „Za zamkniętymi drzwiami”. I wcale mnie nawet nie kusiło żeby ją przeczytać. Za bardzo okrzyczana i zbyt opatrzona na Instagramie. A z doświadczenia wiem, że mi z takimi pozycjami bardzo nie po drodze. 
Jednak gdy w moje ręce trafiła książką B.A. Paris „Pozwól mi wrócić” to nie byłam już taka wybredna. 
Thiller który zmroził mi krew w żyłach, i który spowodował że poczułam inny poziom strachu.

Mamy Flynna, który wyjechał na wakacje ze swoją ukochaną. Gdy ona znika przeszłość puka do drzwi. Przecież już to przerabiał. Ten scenariusz miał się nigdy więcej nie spełnić. 10 lat wcześniej nie był do końca szczery z policją. Teraz nie może się do tego przyznać.
Czy to mu się opłaci? Co się stanie gdy nie powie całej prawdy?

Cała powieść to misternie spleciona sieć powiązanych ze sobą tropów, zagadek, niespodziewanych zwrotów akcji czy szczególików, które odkryte ukazują całkiem inną twarz miejsca czy osoby.

Pozwól mi wrócić trzymała mnie ostro w napięciu i ani na chwilę nie pozwoliła odetchnąć. 
Takiego zakończenia w życiu się nie spodziewałam. 
Kolejna świetna książka Wydawnictwa Albatros, która zdobyła miejsce w moim sercu.

Wydawnictwo Albatros