Yankee Candle- Mango Peach Salsa

Nie raz i nie dwa otrzymywałam od Was pytania co ze świecami.
Pretensję że brakuje Wam recenzji zapachów i, że zaniedbuję Was haniebnie.
To prawda. Niestety.
Natłok obowiązków i nowy dom spowodowały, że tych świec teraz nie palę tak dużo jak choćby jeszcze rok wcześniej.
A jak i również w nowym domu nie mam jeszcze miejsca, w którym mogłabym je właściwie wyeksponować. Cała moja kolekcja jest u moich rodziców.
I to u nich najczęściej odpalam swoje ukochane zapachy.
Kilka miesięcy temu byłam w Tk Maxx, i kupiłam sobie jeden z moich ukochanych letnich zapachów.
Wczoraj go odpaliłam, i dziś postanowiłam o nim napisać.
A co. Chcecie, to macie :)
Mango Peach Salsa od Yankee Candle to zapach iście letni i radosny. 
Bardzo owocowy, bardzo konkretny, ale przy tym nie mdlący, a za to bardzo egzotyczny. Soczysty i po zapaleniu ma się wrażenie, że soki aż spływają nam po palcach.
Owoce są bardzo dobrze wyczuwalne. Brzoskwinia i mango, i nie są to nuty chemiczne, tylko bardzo realistyczne.
Jeden z lepszych owocowych zapachów Yankee Candle !