Ziaja żel myjący normalizujący dzień/noc manuka

Ostatnio opisywałam Wam żel do mycia twarzy z Loreala, a dziś chciałam z Ziaji. Używam ich naprzemiennie, wiec nie mogło go tu zabraknąć. 
Kupiłam go w sklepie Ziaji kilka lat temu, chyba od razu jak się pojawił jako nowość. Cała seria Manuka bardzo mi przypadka do gustu.
Ten żel używany razem ze szczoteczką soniczną daje bardzo wymierny efekt. Głęboko oczyszcza, matuje, ściąga skórę, a przy tym nie wysusza i nie podrażnia. 
Opakowanie z pompką zapewnia wydajność i jest bardzo wygodne. Idealne pod prysznic. 
Cena również jest bardzo atrakcyjna. 
Przyjemny zapach i dobre działanie spowodowały że gości w mojej łazience na stałe. 
Zauważyłam również, że jak mam jakieś stany zapalne na buzi to używanie tego żelu przyspiesza ich gojenie. 
Polecam dla cer mieszanych i tłustych.