Katarzyna Nowak - Dzieci Rewolucji Przemysłowej

Nie będę ukrywać że książki z serii "Prawdziwe historie" są mi obce.
Mało tego. Muszę się Wam przyznać że są moją małą obsesją. I jestem od nich wręcz uzależniona. 
Chętnie i często do nich wracam.
W swojej kolekcji mam większość tytułów, które się ukazały w cyklu.
Gdy tylko zobaczyłam w zapowiedziach Wydawnictwa Znak "Dzieci Rewolucji Przemysłowej" wiedziałam że to będzie sztos.
Nie pomyliłam się. 
Nie od dziś wiadomo że wielkie bogactwa były budowane na trupach zwyczajnych ludzi. Tylko teraz okazuje się że w większości to były trupy małych niewinnych dzieci zmuszanych do niewolniczej pracy.
Książka w niczym nie odstaje od pozostałych. Jest mocna, wstrząsająca, zapierająca dech.
Informacje w niej zawarte nie są łagodne, przelukrowane czy zakłamane. To czysta smutna prawda.
Historia wyłaniająca się z kart książki opowiada o losach 5 różnych dzieci. Łączy je niewyobrażalne cierpienie maluchów i totalna bezradność na koleje losu.
Fakty przedstawione nie są wyssane z palca tylko mają mocne oparcie w różnych artykułach naukowych, reportażach i dokumentach sądowych.
Serdecznie Wam polecam !

Wydawnictwo Znak
Znak Horyzont