Michelle Gable - Dom na klifie




"Dom na Klifie" Michelle Gable to jedna z nowych propozycji Wydawnictwa Wab.
Nie znam tej autorki, jest dla mnie całkowitą nowością.
To przepiękna, ciepła, pełna wzruszeń opowieść o Bess i jej rodzinie. 
Dom w którym mieszka jej mama znajduję się na klifie, który w każdej chwili może się obsunąć. 
Niestety, konieczna jest przeprowadzka.
W trakcie pakowania znajduje się wiele pamiątek opowiadających historię osób zamieszkujących wcześniej dom.
Mam wrażenie, że "Dom na klifie" przypomina mi trochę powieści Kate Morton i Lucindy Riley. Tutaj też mamy wielopokoleniową opowieść i retrospekcję sprzed 100 lat.
Mnie książka bardzo się spodobała, pozostawiła we mnie pozytywne uczucia i na pewno będę chciała do niej wrócić.
Bardzo Wam ją polecam. Idealna lektura na wakacje.

Wydawnictwo Wab