Garth Stein - Sztuka ścigania się w deszczu

Filmy i książki w których główną rolą jest psiak są dla mnie rozczulające. Jestem kupiona od samego początku.
Szukałam informacji i udało mi się znaleźć, że najpierw była powieść, a następnie na jej podstawie zrobiono film.
Już wiem, że musimy go z mężowatym obejrzeć. 
Wiemy już, że nasi czworonożni przyjaciele to nasza największa opoka i otucha.
Gdy Panu Enzo umiera żona i grozi mu utrata opieki nad ukochaną córką robi wszystko żeby pomóc i uświadomić co jest najważniejsze w życiu.
Pełna ciepła, uroku i wzruszeń. Co chwilę ocierałam łzy z oczu. 
Książka pełna refleksji. Zmusiła mnie do zatrzymania kroku i do zastanowienia się. 
Zrobiła na mnie piorunujące wrażenie i mam na nią całą kolejkę chętnych do przeczytania. 
Ta powieść to idealny przykład przyjaźni jaka łączy człowieka ze zwierzęciem. Psiak czy kot mogą i powinni być naszymi powiernikami. Oni wysłuchają naszych trosk i sukcesów. Gdy trzeba to wyliżą, gdy trzeba to przytulą i dadzą nam swoje ciepło i zaufanie. 

Serdecznie Wam ją polecam! Książka warta Waszej uwagi i zainteresowania

Wydawnictwo W.A.B