Karolina Wilczyńska - Życie na zamówienie



Karolina Wilczyńska - Życie na zamówienie


I tom cyklu Kawiarenka za rogiem


Książka jak widać jest ciut po przejściach, ale to znaczy że jest lubiana i chętnie czytana.

Dostałam ją w prezencie od mojej przyjaciółki i kiedyś z braku laku pochłonęłam ją w dwa wieczory.

Z racji, że ostatnimi czasy nie miałam szczęścia do książek i moje recenzje były raczej zniechęcające i negatywne, dziś postanowiłam opowiedzieć Wam o tej książce.


Opowieść jest lekka, ale przy tym ciepła jak drożdżówka z cukrem i cynamonem. Otulająca, miła i dająca nadzieję na lepsze jutro.

Oczywiście jak na dzieło polskiej autorki, do których jestem z góry uprzedzona nie jest to lektura najwyższych lotów. Ale wracałam już do niej dwa razy i rozważam zakup kolejnych tomów, więc musiała mnie czymś ująć.


I ujęła.


Podoba mi się, że akcja toczy się dwutorowo. I w moim ukochanym Busku-Zdroju, a następnie w równie lubianych przeze mnie Kielcach. Zawsze opisy miejscowości i przyrody, które znam wzbudzają we mnie pozytywne emocje.


Irytuje mnie imię głównej bohaterki i jej infantylność. Osoba z takim imieniem chyba nie może być w ogóle poważna i rozgarnięta.


Mimo tego, z całego serca polecam Wam lekturę tej książki na zbliżające się jesienne wieczory. Otulcie się milusim kocem, zróbcie kubek gorącej aromatycznej czekolady i zanurzcie się w opowieść, która skradnie Wasze serce



Wydawnictwo Filia