Basiclab - żel oczyszczający do skóry tłustej i wrażliwej /recenzja/




Przetestowałam na sobie już kilka kosmetyków marki Basiclab i żaden mnie niczym nie uwiódł.

Dopiero ten żel oczyszczający do skóry tłustej i wrażliwej zachwycił mnie na tyle że teraz wykańczam pod prysznicem trzecie opakowanie.

Pierwsze z nich znalazłam w którymś z boxów. Już nie pamiętam którym. 

Wygodna tubka zawierająca 100 ml kosztuje w cenie regularnej 14,90. 

Kosmetyk jest bardzo wydajny i dla mnie raczej bezwonny.

Bardzo mocno oczyszcza, uspokaja i nie drażni skóry. Bardzo dobrze zmywa się sam w sobie, a i również dobrze radzi sobie z nakładanym wcześniej kosmetykiem do demakijażu. 

Po użyciu żelu nie mam uczucia ściągniętej i wysuszonej skóry. Jest miękka i gładka. Bardzo dobrze przyjmuje dalszą pielęgnację. Używam go na zmianę z moim ulubionym żelem z Garniera.