Ken Follett - Niech stanie się światłość




Ken Follett - Niech stanie się światłość


Premiera 30.09.2020


Jestem wielką fanką autora. Przeczytałam chyba wszystko co przetłumaczono na język polski.


Kolejna książka która wciąga od pierwszej strony i którą czyta się na jednym oddechu. Nie sposób się oderwać. Dla niej zarwałam dwa dni i dwie noce. Jednak ilość stron nie pozwoliła mi się z nią szybciej rozprawić.


Wikingowie, Walijczycy i pierwotni wojowie zwani Brytami prowadzą między sobą krwawą i zażartą walkę o ziemię, władzę i przywileje.

Jesteśmy świadkami tworzenia się nowego imperium. I jak każde na tej ziemi budowane jest na krwi wrogów.

Lektura pełna jest świetnych dialogów, niespodziewanych zwrotów akcji.

Bohaterowie są jacyś. Silne kobiety, uzdolnieni rzemieślnicy, waleczni odważni wojowie.


Powieść historyczna na najwyższym poziomie. Duch roku 997 został oddany bardzo wiernie, i mam wrażenie jakbym była w środku wydarzeń a wszystko toczyło się z moim udziałem.


Wielki szacunek na Kena za stworzenie tak wspaniałej lektury


Wydawnictwo Albatros