Be Organic - żel pod prysznic Mango Aloes






Witajcie po świętach !


Ogólnie gdy zabieram się za recenzję produktów myjących mam spory dylemat.


Kosmetyk tego typu jest tak krótko na naszej skórze, że mam co do niego mało wymagań.


Ma się dobrze pienić, ładnie domywać, nie być ciężki i nie wysuszać skóry. Tyle i na temat.


Gdy do żelu do mycia dorabia się ideologię aby podnieść cenę czuję opór.


Żel Be Organic Mango & Aloes znalazłam w boxie Chillbox kilka miesięcy temu. O ile zużyłam i kupię ponownie balsam do ciała, który sprawdził mi się jako krem do rąk, tak ten produkt myjący jest dla mnie przygodą na raz.


200 ml bez promocji to koszt około 25 zł. Dla mnie dużo za dużo jak na kosmetyk który jest na skórze tak krótko. 

To jest jedyna wada, dla mnie decydująca.


Poza tym nie mam temu kosmetykowi nic do zarzucenia.

Pięknie pachnie, nie wysusza, dobrze myje. Jest w miarę wydajny i opakowanie jest bardzo poręczne. 


Jest to kosmetyk naturalny, wegański oraz wyprodukowany w Polsce.