1047 ==> Letni Kiermasz Taniej Książki - Biedronka

 Jak co roku, dziś rano rozpoczął się Letni Kiermasz książek w sieci sklepów Biedronka. 
Książki są po 7,99 zł/sztukę.
W zeszłym roku książki były po 4,99 zł, ale moim zdaniem były o wiele gorsze tytuły i prawie nie było wyboru. Moja Biedronka pod względem asortymentu książkowego zawsze jest biedna i teraz udało mi się kupić tylko dwie książki, ale i tak jestem zadowolona. Biografie wspaniałych aktorek ze zdjęciami, w twardej oprawie, gdzie cena wyjściowa to 39,99. Zrobiłam dobry interes.
Widziałam jeszcze poradnik Małgorzaty Rozenenek "Perfekcyjny ogród", ale o ile jako tako lubię Gosię, tak ogród mnie w ogóle nie interesuje i sobie darowałam tę pozycję. 
Spis książek, który między innymi można znaleźć na obecnej promocji jest TUTAJ
Ja będę szukać jeszcze po innych biedronkach innych książek, które by mogły mnie zainteresować i trafić do moich prywatnych zbiorów.