Marek Krajewski - Dziewczyna o czterech palcach

W zamierzeniu powieść szpiegowska. 
W rzeczywistości komedia pomyłek z kryminalnym zabarwieniem z dużą dawką dobrego humoru.
"Dziewczyna o czterech palcach" Marka Krajewskiego spowodowała że bawiłam się świetnie czytając ją.
Wielokrotnie wybuchałam spontanicznym śmiechem, a dialogi, sceny, charaktery poszczególnych bohaterów mnie zachwyciły. 
Moje ukochane międzywojnie jako tło wydarzeń dodało osobnego smaczku i zamknęło całość w klamrę znakomitej powieści. 
Tło historyczne zostało idealnie wpasowane w utwór. Wydarzenia straszliwe i ogromnie przez to smutne równoważą dowcip i ironię.
Rozmach całej powieści pozamiatał mnie. Stałam się ogromną fanką tej pozycji i serdecznie Wam ją polecam.
Polski autor a napisał książkę na światowym poziomie. 
Wielkie brawa !

Wydawnictwo Znak