Kosmetyki AA - antybakteryjny nawilżający podkład naturalny z selerem



Antybakteryjny nawilżający podkład z selerem marki AA znalazłam w pudełku BeGlossy.


Sama bym po niego nie sięgnęła, ale skoro już mi się trafił to bez zbędnego gadania zaczęłam testy. I jestem w szoku. I to pozytywnym !


Podkład jest bardzo treściwy. Ma dość gęstą konsystencję. Kolor jasny jest dla mnie ok, ale w ciągu dnia trochę ciemnieje. Teraz po prostu jak go nakładam dokładam kropelkę miksera rozjaśniajacego z Kobo i jest idealnie.


To pierwszy podkład naturalny, z którym się aż tak bardzo polubiłam.


Nie można nim zbudować pełnego krycia, ale średnie codzienne już tak. Jak potrzebuję to te kilka zmian tuszuję korektorem.


To jak on wygląda na mojej mieszanej cerze (która na policzkach jest przesuszona, na brodzie normalna, a na czole tłusta) to bajka.


Ten podkład nie jest zbyt trwały i trzeba go mocno gruntować, ale jak na kosmetyk naturalny to jest normalne. Pięknie wygładza, buzia wygląda świetliście i promiennie, ale nie tłusto i ciężko. 


Nie zapchał mnie, ani nie uczulił.


Kupię na pewno ponownie. 


Opakowanie zawiera 30 ml kosmetyku i jest bardzo wygodne w użytkowaniu. 


Oj, lubię ten podkład