Puder sypki Eveline Cosmetics Full Hd

 


To moje drugie opakowanie pudru Eveline Full HD.


Jest to jeden z dosłownie trzech pudrów, które ładnie u mnie wyglądają pod okiem. Odkąd go używam to widzę różnice, i to co akceptowałam wcześniej, teraz już jest nieakceptowalne. 


Nakładany na całą twarz jest w miarę ok, ale szału nie robi. Jest wiele innych fajniejszych pudrów które matują i przy tym wygładzają. Ten bardzo podkreśla mi pory, i mam wrażenie że bieli całą buzię.


Ale pod okiem to on robi prawdziwego Photoshopa. Jest jedwabisty, bardzo drobno zmielony. Idealnie utrwala każdy korektor, nie zbiera sie w załamaniach, nie przemieszcza, nie wyciera. A przy tym wygładza i ładnie odbija światło. 


Jest bardzo wydajny i ma przyjemną cenę. Mam już kolejne opakowanie w zapasie.


Serdecznie polecam jeśli szukacie dobrego pudru pod oczy